zondag 14 oktober 2012

Today

Vandaag ben ik bezig geweest met het opmaken van mijn blog. Ik heb een eigen collage gemaakt zoals jullie misschien wel hebben gezien. En heb de achtergrond een beetje veranderd.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Verder zit ik nog steeds in mijn pyjama .. ik had geen zin om me om te kleden. hebben jullie dat ook wel eens gedaan?

Ik wilde binnenkort ook nog een filmpje posten waarin ik laat zien hoe mijn kamer eruit ziet.
als jullie nog ideeën hebben voor andere filmpjes hoor ik dat graag! Mail mij maar naar jipenjanneke2000@gmail.com

Jah ik weet het een beetje een gek mail adres maar ik vind Jip en Janneke zo erg leuk! Ik heb er al best veel van: een map, een etui en een sleutelhanger! Als jullie nog winkeltjes weten waar je Jip en Janneke spulletjes kan kopen hoor ik dat graag! Dar kan weer via mail of reacties.

Goed. dit was mijn dag. Ik heb niet erg veel gedaan. Ik had niet veel zin om dingen te gaan doen. Maar goed. Ik ga zo nog lasagne eten en daarna Boer zoekt vrouw kijken.

Nou doeii x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten