maandag 15 oktober 2012

Mijn favoriete maskertje maken.

Ik ben vandaag helemaal van de verzorging. Ik heb lekker gedoucht met RITUALS. Dat is echt zo erg lekker! Ik heb lekker boddy butter opgedaan. En de lipscrub van gisteren opgesmeerd. Maar nu ga ik ook een maskertje maken.

Het leek mij leuk om mijn favoriete recept met jullie te delen. En hier is die dan.

Benodigdheden:

: schaaltje,
: een lepeltje,
: een eetlepel
: honing
: yoghurt

Het is een heel makkelijk recept.

1. > Eerst reinig je het gezicht.

2. > Je mengt in een schaaltje 1,5 eetlepels honing met 1 eetlepel yoghurt.

3. > Doe dit heel goed totdat de honing en de yoghurt 1 geheel vormen.

4. > Masseer je maskertje gelijkmatig in op de huid.

5. > Laat het maskertje ongeveer 15 minuten op je huid zitten
       terwijl jij lekker uitrust.

6. > Haal het maskertje van je gezicht af met lauwwarm water.

7. > Je gezicht voelt weer helemaal lekker aan!

Als je het maskertje iets te slap vind voeg dan meer honing toe.

Veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten