zaterdag 13 oktober 2012

lipscrub

Heey,

Het begint al weer een beetje koud te worden en je lippen bladderen al een beetje af te  (noem je dat zo?) Nou ja er komen velletjes van je lippen af. Dus lijkt mij het leuk om te laten zien hoe je een lipscrub maakt. Vanmiddag of morgen ga ik dat online zetten. Maar als je alvast alles in huis wilt halen voor vanmiddag/morgen dan zal ik even laten weten wat je nodig hebt!

-  Lippenbalsem (gewoon een super goedkope, of een oude. Het is anders zo zonde!)
-  een mini beetje olijfolie,
-  een bakje waar je alles in kan doen,
-  een mesje,
-  een lepeltje,
-  suiker. Maakt niet heel veel uit ik gebruik rietsuiker, als er maar een beetje grote
    korreltjes in zitten,
-  en een wat groter bakje waar je in kan mengen.

Ik denk dat de meeste mensen dit wel gewoon in huis hebben maar als er toch nog iets ontbreekt dan kan je nog even naar de winkel rennen!

Dag (hahha dag klinkt wel ene beetje gek)!

Net keek ik nog even op internet en ik zag nog een andere manier om lipscrub te maken!

Daarvoor heb je geen lippenbalsem nodig, en dat is misschien wel zo fijn!

Wat je hiervoor nodig hebt is:

-een potje,
-honing,
-suiker (het zelfde verhaal als net),
-en een mini lepeltje,
-als je een beetje harde honing hebt dan ook nog een kaarsje, een aansteker en een
 grotere lepel.

Ik ga morgen die met honing maken. Ik stuur nog wel een link met het filmpje van de lipscrub met de labello?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten