zaterdag 20 oktober 2012

Sorry

Je leest het al aan de titel :SORRY

Ik heb nu al ongeveer 3 dagen niets meer op mijn blog geplaatst. Het komt doordat ik vakantie heb. Ik heb het dan altijd heel erg druk. Veel mensen zullen dit wel raar vinden. Zij hebben in de vakantie juist de tijd van hun leven, maar ik heb dat niet. Dus ik moest van mezelf vandaag echt tijd inruimen om weer een column te plaatsen! En hier is die dan.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de IKEA geweest. We hebben daar wat inkopen gedaan voor mijn nieuwe kamer. Nog niet heel veel, we hebben vooral gekeken. 

Vandaag ben ik naar zolder verhuist. Hier ga ik 2 weken slapen. Mijn kamer wordt opnieuw behangen en er komen nieuwe spullen in te staan. Zoals een nieuw bed en een nieuwe bureaustoel. 

Zo ik geloof dat ik jullie nu wel weer een beetje bij gepraat heb!

Groetjes, Amy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten