zondag 14 oktober 2012

hoe maak je de lipscrub?

Nou hier is het dan: hoe maak je een lipscrub?

Ik heb gisteren al 2 soorten laten zien. Ik voor die ene met honing. Die ander had ik al eens eerder geprobeerd en ik ben erachter gekomen dat ik die met honing het fijnst vind.
Ik had hem net op en het voelt nu echt super lekker. Ik denk ook dat dat komt door die honing!

Ik had gezegd dat ik een link zou sturen met het filmpje voor het andere recept die ene met labello.  Dus hier is die dan!

Als je vloeibare boter hebt dan sla je stap 1 en 2 over. heb je dat niet dan moet je ook nog een grote lepel een kaarsje en een aansteker hebben.

En nu mijn eigen foto's waarin ik laat zien hoe je het moet maken.

wat je allemaal nodig hebt is: een beetje suiker, een  kleine lepel, honing en een potje waar je alles in kan doen.

1. > Doe wat honing op een grote lepel (het ligt er natuurlijk aan hoeveel je wilt maken).

2. > Houd de lepel boven je aangestoken kaarsje en wacht tot de honing vloeibaar word.

3.> (Als je vloeibare boter hebt dan is dit je 1e stap). Je doet de vloeibare honing in je potje.


4. > Doe wat suiker bij de honing dit hoeft niet veel te zijn.

5. > Meng dit door elkaar met je kleine lepel. Doe dit heel goed.

6. > En klaar is je lipscrub!


Pak een beetje uit het potje en masseer het in op je lippen. Laat het even 5 minuten op je lippen zitten en haal het van je lippen af met water. (je mag het er ook eerst af likken, Maar haal daarna nog wel even echt alles eraf met water).

Bewaar je lipscrub niet langer dan een maand!

Veel plezier ermee!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten